اخبار پویاسازان


اطلاعیه عملیات نگهداری مرکز داده ایران


کاربران گرامی
با سلام

با توجه به اطلاع رسانی توسط مرکز داده تبیان کلیه سرورهای ایران پویاسازان از ساعت 23:15 مورخ 27/3/1394 لغایت 5:45 صبح روز 28/3/1394 خاموش خواهند شد تا عملیات نگهداری مرکز داده انجام شود. لازم به ذکر است در طی این بازه زمانی کلیه سایت ها با توجه به قطع بودن برق سرور ها در دسترس نخواهند بود.
متن اطلاعیه دریافتی توسط دیتاسنتر تبیان در زیر آمده است:
"احتراما با توجه به برنامه ریزی انجام شده جهت اجرای عملیات سرویس و نگهداری سالیانه برق مرکزداده در روز چهارشنبه مورخ 94/3/27، لازم است کلیه سرورها، تجهیزات و سرویس‌های تحت مدیریت آن شرکت محترم تا قبل از ساعت 23:30 روز چهارشنبه 94/3/27 خاموش و پس از خاتمه عملیات Downtime در ساعت 5:30 صبح روز پنجشنبه مورخ 94/3/28، فرایند فعالسازی سرویس‌ها انجام گیرد. لازم به ذکر است پروسه روشن نمودن فیزیکی کلیه سرورها و تجهیزات مشتریان، توسط همکاران سرویس دسک مرکزداده قبل از ساعت 5:30 انجام خواهد شد اما لازم است بررسی‌های لازم در خصوص صحت عملکرد سرویس‌ها و گزارش مشکلات احتمالی از طریق سیستم تیکتینگ مرکزداده توسط هریک از مشتریان محترم در ساعات اولیه پس از Downtime و در اسرع وقت انجام گیرد.
شایان ذکر است در صورت عدم خاموش شدن تجهیزات مشتریان تا قبل از ساعت اعلام شده، مرکزداده شخصا مجبور به قطع برق تجهیزات باقی مانده خواهد شد که در این صورت مسوولیت ایجاد صدمات احتمالی به تجهیزات، بر عهده مرکزداده نخواهد بود."

با احترام
واحد اطلاع رسانی پویاسازان

۲۲/۳/۱۳۹۴   | ۳۹۱۴



back to top